wtorek, 17 czerwca 2014

Mała przekąska na ciepłą kolację, czyli... KOTLECIKI z KALAFIORA

Dzisiaj moi domownicy zażyczyli sobie ciepłej kolacji, a że już dawno nie robiłam naszych ulubionych KOTLECIKÓW Z KALAFIORA, więc przynajmniej nie musiałam długo się zastanawiać, co by tu przyrządzić :)

Przepis najprostszy w świecie, a efekt naprawdę rewelacyjny :) Przepraszam, że zdjęcie jest jakie jest, ale nie zdążyłam ładnie poukładać na listkach sałaty, bo pochłonęli co do jednego :)


Składniki:
1 kalafior
1 jajko
bułka tarta
sól, pieprz do smaku
olej do smażenia

Przygotowanie
Kalafiora gotujemy do miękkości w osolonej wodzie. Odcedzamy i czekamy aż przestygnie. Rozdrabiamy go (ja zawsze robię to za pomocą zwykłego widelca), dodajemy jajko, przyprawy do smaku, bułkę tartą. Można dodać np. zielony koperek, ale moje najmłodsze dziecię średnio za zieleniną przepada, więc koperek odpuściłam :) Smażymy na rozgrzanym oleju na jasnozłoty kolor :)

Jak to mówią moje dzieci: PYYYYCHA :)

4 komentarze: