niedziela, 8 czerwca 2014

ROZDANIE nr 1 :)

Kiedyś wspomniałam, że mój blog będzie o wszystkim :) Wspomniałam też, że jestem wieczną poszukiwaczką i chyba każdy z nas ciągle czegoś poszukuje. Miłości, przyjaźni, dobrej książki, idealnego kremu pod oczy, żelu pod prysznic, który zachwyci np. swoim zapachem... Lada moment pojawią się pierwsze opisy moich ODKRYĆ... Trafiam na nie zupełnie przypadkowo: a to gdzieś wygram, a to dostanę do testowania, a to kupię z nadzieją, że to właśnie TO cudo... Każdy z nas zna ten zawód, dlatego ZAWSZE będę pisała szczerze, co myślę na temat danego produktu. Jeśli miałabym skłamać to wolałabym po prostu przemilczeć... Wiem jednak, że bywa i tak, że jednej osobie coś nie podpasuje, a inna się tym zachwyci, więc pamiętajcie proszę, że zawsze są to MOJE OPINIE i MOJE ODCZUCIA. Póki co, żeby Was Kochani zachęcić do zaglądania na mojego bloga i na mój fanpage, ogłaszam pierwsze ROZDANIE (i na pewno nie ostatnie). Z czasem będą również na pewno konkursy kreatywne :)


Warunki wzięcia udziału w rozdaniu są następujące:
1) dodaj bloga do obserwowanych
2) polub fanpage na facebooku https://www.facebook.com/wzyciuzakochana
3) udostępnij publicznie na facebooku informację o rozdaniu 
4) na facebooku w komentarzu do posta informującego o rozdaniu https://www.facebook.com/wzyciuzakochana/posts/753989341320506 
napisz: Obserwuję jako..... (oczywiście w miejsce kropek wpisujesz odpowiednie dane :)

Spełnienie wszystkich czterech warunków jest niezbędne do wzięcia udziału w rozdaniu.
Sponsorem nagrody jestem JA. Wysyłka na mój koszt tylko na terenie Polski.
TERMIN trwania rozdania: od 08.06.2014 do 27.06.2014 włącznie. 
Wyniki zostaną ogłoszone do 30.06.2014 r. 
Zwycięzca będzie miał 3 dni na wysłanie na pw na facebooku swojego adresu. Po tym czasie losuję kolejną osobę.
Nagroda jest jedna i w jej skład wchodzą kosmetyki VENUS: balsam do ciała ujędrniający wspomagający likwidację cellulitu oraz pianka do golenia z ekstraktem z melona i grejpfruta :)


4 komentarze: